Heeft U een klacht over de behandeling?

Praktijk Sandra Alferes Dias neemt alle klachten serieus, en is ook wettelijk verplicht om hier op te reageren. De klacht kan gaan over de behandeling zelf, en over hoe wij buiten de sessies maar wel in het kader van de therapeutische relatie met u omga.

In dat geval kunt u overwegen de volgende stappen te ondernemen:

1: Contact met ons opnemen, via de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per brief, waarin u aangeeft: de datum van de sessie, en wat uw klacht is. Wij zijn verplicht hier binnen 6 weken op te reageren. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om samen met u te werken aan een goed onderbouwd antwoord op u klacht en uiteraard toe te werken naar een voor u passende oplossing. Aarzel niet om ook bij een vage klacht of onvrede contact op te nemen.

2: Als onze persoonlijk aangeboden oplossing niet het voor u gewenste resultaat heeft, kunt u de klacht indienen bij de onafhankelijke professionele klachtenfunctionaris waar wij bij aangesloten zijn. Dit is voor u kosteloos en laagdrempelig. De klachtenfunctionaris zal naar u en naar ons verhaal luisteren en tussen ons bemiddelen. Deze persoon is te bereiken via deze website: https://nibig-geschillencommissie.nl/contact/

3: Als de bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet het gewenste resultaat heeft, zal deze functionaris u aangeven hoe u de klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie waar wij ook bij aangesloten zijn. Hiervoor worden alleen de griffierechten in rekening gebracht bij de client.

Als u iets wilt weten over hoe ik omga met uw Privacy, kijk dan hier